Donderdag 19 november 2015, Pune
Namaste!!! Elke dag werd ik bijzonder hartelijk begroet in het Marriott. Het personeel is uitzonderlijk servicegericht en vriendelijk. Vandaag maakte de chefkok een 'thali' voor me. Het Indiase gerecht dat ik tijdens de rondreis meerdere keren had gegeten. In elk restaurant was het anders. Tijdens een van de eerste dagen in het Marriott kwam de chefkok een praatje maken. Hij zei dat wanneer ik tijdens mijn 2-wekelijkse verblijf iets wilde eten dat niet op de menukaart stond, ik niet moest twijfelen om ernaar te vragen. Ik zou op de menukaart uitgekeken kunnen raken vanwege mijn langdurige verblijf. Iets te bescheiden als je weet dat de menukaart uit 20 pagina's bestaat. De thali staat niet op de kaart omdat het een arbeidsintensief gerecht is, maar vandaag serveerde de chefkok het overheerlijke gerecht persoonlijk. Deze thali is een specialiteit van Rajastan.
Lees verder op de volgende pagina, vrijdag 20 november 2015